torsdag, juni 14, 2007

foal - furioso


Bare holder på å eksperimentere litt med video i Second Life.....
Man kan vise video på alle overflater, så her går den samme videoen på bakgrunnen og på alle formene som føllet er laget av. Og så har jeg da tatt video av dette igjen. Lyden kommer delvis fra videoen som vises på overflatene, som forøvrig er den "Rubbing and gliding" som fins i en annen post HER, og fra en nettside om jerven, hvor jeg har spilt av lyden av en hvesende jervetispe, samtidig som jeg har tatt opp fra Second Life.

3 kommentarer:

  1. Fin, fin video fra second life. Skremnde jervelyd...trodde først det var frosk. Vet ikke helt om jeg skjønte forklaringen på hvordan filmen er laget (klokken er jo over midnatt), men moro lell.

    SvarSlett
  2. Jeg skal vise deg en dag jeg. Og så morro at du vil være med på den neste utstillingen i Second Life galleriet mitt!

    SvarSlett
  3. Jeg skal prøve å ta meg en tur innom den utstillingen du har nå...hvis jeg fikser det da ;-?

    SvarSlett