mandag, desember 04, 2006

Ikke så øde likevel...


I går kveld var jeg på en diskusjon sammen med andre humanister i Second Life: her i ROMA Humanist Garden. Den varte i over en time. Var mest amerikanere der, tror jeg. Humanister og noen som kaller seg Utilitarian Union, som tror litt på gud, men er humanister. Diskusjonen gikk endel på forskjeller og likheter mellom de to grupperingene, og på hva humanisme er generelt. Jeg prøvde å bidra i diskusjonen litt fra sidelinjen...


Så nå har jeg finni ut hvordan man gjør det for å finne ut hvor det skjer noe. Tror dette virkelig kan bli mitt Second Life. Jeg holder på å bli sugd ut i det virituelle universet kjenner jeg.

2 kommentarer:

  1. Anonym4.12.06

    gjør vel ikke noe det så lenge du ikke ender opp med å lete etter ved og slakte andre? en god diskusjon er vel så bra virtuelt som IRL

    SvarSlett
  2. Da er det håp for fremtiden da...hvis du langt ute i Second Life finner folk som tror på litt Gud OG er humanister OG er Amerikanere. Send my greetings ;)

    SvarSlett