mandag, juli 17, 2006

INVITASJON



Invitasjon til utstillingsåpning:
lørdag 22. juli kl 12
på Kulturtunet, Asker, Galleri Blakstad.


Det blir litt å drikke uten alkohol og kanskje noe annet å putte i munnen. Midt i ferien. Jaja. Hyggelig om det dukker opp noen. Ellers sitter jeg selv vakt, så da sees vi kanskje en annen dag, hvis ikke på lørdag.

Hvordan komme seg dit.
Med bil fra Drammen: på veien mellom Drammen og Oslo; ta av mot Slemmestad rv165 litt etter Asker sentrum, utover langs fjorden ca 5 minutter, så står det skilt ned til Blakstad sykehus, og kulturtunet ligger innpå der. Galleri i stabburet.
Bil fra Oslo: samme, bare ta av mot Slemmestad før Asker sentrum.
Tog/buss: Ev. tog til Sandvika, buss nr 707 mot Asker, eller tog til Asker og buss 707 mot Sandvika.
Eller fra Oslo med buss nr 251 mot Tofte, eller 252 mot Røyken Rådhus.
Ja, holdeplassen heter ihvertfall Blakstad terminal. (Trafikanten.no)

Hvis du tar turen er det andre ting i området som kyststi, Galleri Pink og selvplukk av bær.

Alle er velkomne!

12 kommentarer:

  1. Anonym17.7.06

    Jeg kommer gjerne!

    SvarSlett
  2. Så hyggelig! Kan hende vi blir et par stykker da.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  4. Jeg ser vel kanskje på Salvador Dalis utstilling dagen du stabbursåpning
    ;o(
    Men er glad for at din kunstutstilling har åpent t.o.m. 14. august
    ;o)

    SvarSlett
  5. Veldig fin plakat forresten. Noe utenom det vanlige...kan man trygt si.

    SvarSlett
  6. Anonym18.7.06

    Hej Nina! Fint plakat helt enig med Jorunn! :) Och bilderna är jätte fina! Blir glad av dem!!! Har sett dom tidigare men kan inte se mig mätt på dom!! :) Och plakatet: Niel Young igen!, cowboys, laduväggar och musik,... Glädjer mig att se resten!! Vi ses!!! Klemklem, Lisa.

    SvarSlett
  7. Anonym18.7.06

    Hei Nina , takk for invitasjon. Om jeg klarer å få rota meg avgårde er en helt annen sak.... kanskje får jeg med meg noen småbarnsmødre..... :) uansett - fortsatt god sommer !! masse hilsen Mette

    SvarSlett
  8. Hei. Her er det "one in a lifetime-sjanse, denne utstillingen kommer ikke igjen og da faar man ikke la sjansen gaa fra seg. Haaper det blir folksomt, dette "ruler". Slipp det dere har i hendene og ta turen til Galleri Blakstad, det har NIna fortjent!

    SvarSlett
  9. Tusen takk for alle oppmuntringer!
    Tror utstillingen passer for småbarnsmødre, bestefedre, countryfans og hvem det måtte være, bortsett fra de som ikke liker rosa!
    Galleriet ligger jo noe utenom de flestes allfarvei, så jeg er imponert over de som måtte greie å komme seg dit...., og blir ikke sur om dere ikke skulle få somla dere dit.

    SvarSlett
  10. Anonym21.7.06

    Skulle innmari gjerne kommet, men jeg har sent opphavet mitt i stedet. Hun skulle tusle bort til Blakstads stabburet, sa hun. Lykke, lykke til Nina. Jeg satser paa aa komme siste helgen. Hvis ikke faar du sjelle meg ut (tulla ;-).

    SvarSlett
  11. Spørs om Jorunn er seg sjøl og i stand til noe som helst når a kommer hjem. Det er jo hetebølge der nede i Spania. Ganske varmt her også, klokken litt over midnatt, fredag, kvelden før åpningen.
    Lisa blir med i folkevogna utover i morgen formiddag, så da har jeg en å støtte meg på om motet skulle svikte....
    Forresten hetebølge i Spania; jeg og Fernando var på rundtur der i 6 uker en gang for lenge siden, og da havnet vi oppe i en hetebølge i Sevilla. Det var helt for jævli. Fikk helt skrekk for Syden etter det. Har visst gitt seg nå, for nå syns jeg hete er deilig.
    Et av bildene mine heter "It's hotter than July".

    SvarSlett
  12. Også varer utstillingen til søndag 13. august....

    SvarSlett