søndag, april 09, 2006

Jorunn SUPERSTAR

kan bare tatovere terningkast seks i panna med en gang! Hun var absolutt best, absolutt mest ekte, autentisk, intenst overbevisende, absolutt topp tet, absolutt mersmak og bedre enn Gilde Birkebeiner sognemorr (favorittpølsa)! Jorunn er min nye favorittpølse!
Jorunn smalt til med tekster om uteliggere, om vodka, om innleggelser, om undring over "hvorfor alle blir så bekymra når jeg er ---------". Den linja er virkelig god, Jorunn. Derfor vil jeg ikke gi den bort her.


Åsted: Volapük, 8. april.


Walid al-Kubaisi

Mariangella Johansen Cacace

Jorunn Solli

Tone Lie
Ja, Peter Serck og Tali Cohen leste også.


Lisa tok bilde av en skulder.


Lisa tok bilde av en rygg.




Der var musikantene ja!
The Captiain & me, balkancountry.
J
eg kalte det for sirkusmusikk jeg,
men det var visst ikke stuereint å si...


Og der var han som spilte på sånn


Se hele programmet her.

7 kommentarer:

  1. Nå blei jeg (nesten!) stum. Takk; O du sjenerøse.
    Jeg hadde en fantastisk kveld med mange nydelige blomster og en bie :-}
    Gleder meg til din utstilling på Blakstad i sommer, da skal du være sjefsfrua.
    Jeg tok også bilder, men jeg har ledningen fra kameraet til pc-en ligger på furuhybelen…
    så det blir ikke blogglagt før over påske.

    SvarSlett
  2. Har du ikke sånn input-høl i pc-en for flashkortet?
    Men, ok, da har vi noe gøyt i vente på bloggen din.

    SvarSlett
  3. Anonym10.4.06

    En kommentar från en Lisa bakom ryggarna och framför cirkus artisterna eller var det musikerna. Kvällen var definitivt räddad men slutade sent, alltför sent... Jorunn är minsann en super stjärna och en super stjärna med evig ljuskraft! Hon lyste över oss alla! Mina vänner Jorunn och Nina är några riktiga kalaspinglor! :) Nina, jag har sänt dig ett Judas evangelium till påsken på e-mailen. Kanske kan det inspirera. Själv blir jag helt yr och ivrig! National Geographic Channel visade dokumentär på tv i går om evangeliet som blev hittat i Egyptien på -70 talet. Livet är bra spännande! Ps. Hoppas grod- kvacket lät sig smaka... froske- kvakket!

    SvarSlett
  4. Jeg har spurt fatter om han vil høre med Stian, han Black Mettal-nevøen, om han kan skaffe meg et lydprogram fordi froske-kvekkinga har inspiret meg til å ville lage lyd....

    Ok, jeg er en festpingle.

    Judas: dette med at Judas bare gjorde det som måtte/skulle gjøres har vel vært noe som har svirra rundt en stund. Men jeg gleder meg til å lese det. Takk skal du ha for mail. Det var en fyr på Skavlan på fredag som snakka om det også. (Der ser du hva jeg gjør på fredagskveldene: TV.)
    Thomas-evangeliget er også fint (forutsatt at Judas-evangeliet er FINT da.)

    Gratulerer! Du våga deg ut i halvoffentligheten. Va bra!

    SvarSlett
  5. Hjertlig velkommen Lisa ;-> Må jobbe, for jeg har nemlig kjøpt bh på kreditt i dag... En fyr i Paris kalte meg jidas...klarte ikke å jorunn.

    SvarSlett
  6. Hvis noen kaller deg Judas etter dette, kan du bare si at du gjør det du må gjøre for at tingene skal gå sin gang. Skummelt.

    SvarSlett
  7. Se Jorunns egen post om dette evenementet her.
    Hun gjorde det så bra at Hans har bedt henne om å lese på Volapüks vårfestival den 28.mai! Den jenta!

    SvarSlett