torsdag, april 20, 2006

leftovers no 8



Jeg er jo helt oppslukt i RuneScape for tiden, så jeg kan bare servere leftovers om dagen. Men jeg syns det kunne passe bra å kjøre på litt her fordi denne episoden lå på vent og Jorunn hadde en post for et par dager siden, som jeg ikke forsto helt, men det er vel samme benken det er snakk om...? Se her.

Det er ingen som forstår no av denne tegneserien. I denne episoden er i hvertfall Missy hos psykolog Snell.

Forøvrig er jeg litt snurt i dag, fordi for en uke siden solgte jeg aksjene mine i Bjørge fordi de hadde stått stille på ca 14 kr siden jeg kjøpte dem. Et time etter at jeg solgte dem ble 1000 aksjer solgt for ei krone mer, og i dag har de gått opp til 20 kr. Hvis jeg hadde holdt på dem hadde jeg tjent 6000 kr, mot 20 kr som var fortjenesten da jeg solgte dem. Hele greia med å kjøpe Bjørgeakser var at jeg drømte om natta Lillelien, Lillelien, og jeg lurte og lurte fordi det er ikkeno selskap på børsen som heter Lillelien. Til slutt fant jeg ut at det må være Bjørge som menes, og så kjøpte jeg det. Men sist tirsdag ga jeg slipp på intuisjonen min og solgte unna....

Jeg er egentlig ikke no flink i RuneScape heller. Jeg syns det er mere moro å lage mat og sy lærklær, enn å drepe folk og monstre. Det blir det ikke penger av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar