søndag, mars 05, 2006

Academy in Exile på UKS

Mari Slaattelis fotografier, Malin 1 og 2, ble klubbet til 38 000,- av Tommy Olson på fredag. Jeg var ikke der jeg altså. Og i dag må jeg sitte inne og forberede meg til neste uke: vi er i renessansen, elevene skal tegne/male stilleben, modellere ei hand, kanskje tar vi litt anatomi, valgfagklassen i webdesign lager side om en film og skal lære FrontPage....., men jeg måtte en tur ut i det fine vinterværet.
Så det blei en tur på UKS, på utstillingen jeg reklamerte for her litt tidligere. Salgsutstilling til inntekt for videre formidling av kunstutdanningen i Norge. Arbeider av studenter og lærere. Alle kr 1000,-. Mange hadde rød lapp! Akademistudentenes årbok kr. 30,-.

Jeg syns denne minnet om den basketen jeg lagde på workshoppen med Marita.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar